Rukouspyyntö

Esirukous on kuulunut kristilliseen jumalanpalvelukseen varhaisista ajoista alkaen. Se on lähimmäisenrakkauden muoto, jossa kannetaan huolta toisista ja koko Jumalan luomakunnasta. Jos kaipaat rukoustukea tai haluat keskustella huolistasi, ota yhteyttä seurakunnan pappiin tai diakoniatyöntekijään. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

Voit myös olla yhteydessä Kirkon keskusteluapuunLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Esirukouspyyntö kirkossa

Kirkossa voit jättää esirukouspyynnön nille varattuun laatikkoon. Pappi tai jumalanpalveluksessa avustava lukee esirukouspyyntösi jumalanpalveluksessa. Myös seurakuntien rukous- ja raamattupiirit rukoilevat kanssasi niiden ihmisten tai asioiden puolesta, joista kannat huolta.

Esirukouspyyntö verkossa

Voit kertoa esirukousaiheesi myös oheisella lomakkeella. Esirukouspyyntösi toimitetaan rukoiltavaksi seurakunnan jumalanpalvelukseen sekä rukous- ja raamattupiireihin.

Uskomme Jumalaan, joka kuulee kaikki rukoukset.