Aikuiset

Erilaiset harrastusryhmät ja raamattupiirit kokoontuvat ympäri aluettamme. Niissä on tilaa harrastaa ja jakaa yhteistä matkaa. Ryhmät ovat avoimia, niihin voit tulla tutustumaan ja mukaan myös kesken toimintakauden.

Vaihtoehtoisesti kertaluonteiset tapahtumat ja palvelutehtävät voivat olla juuri sinua varten. Tällaisia voivat olla esimerkiksi taidetapahtuma, erilaiset näyttelyt, hautausmaan siivoustalkoot tai Yhteisvastuukeräys, joka järjestetään joka vuosi.

Seurakuntayhteyteen olet tervetullut myös vain olemaan ja voimaantumaan. Saat olla oma itsesi, omine kokemuksinesi ja tunteinesi, siinä elämänvaiheessa missä oletkin. Seurakunnan työntekijät ovat seurakuntalaisia varten, mahdollistamassa ja tukemassa oman paikan löytämistä seurakunnassa ja elämässä. Kutsumme sinua mukaan toimintaan jakamaan omia lahjoja ja taitoja sekä saamaan virkistystä ja voimaa yhdessä!

Keraaminen risti roikkuu viherän puun oksan edessä.

Kirkkoherra
Järvi-Kuopion seurakunta
Paasikoskentie 1
73500 Juankoski