Järvi-Kuopion seurakunnan ilmoittautumiset retkille, leireille ja tapahtumiin

Kaikki Järvi-Kuopion seurakunnan meneillään olevat ilmoittautumiset löydät alla olevasta Järvi-Kuopion ilmoittautumiset -listauksesta. Järjestäjänä: Järvi-Kuopion seurakunta, Juankoski, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi.

Avoinna olevia tilaisuuksia, joihin voit ilmoittautua:

Päiväkerhot

Päiväkerho tarjoaa monipuolisia lapsen kasvua tukevia virikkeitä 3–5-vuotiaille lapsille. Päiväkerhoon on etukäteen ilmoittautuminen puhelimitse ja paikkoja voi tiedustella pitkin kautta lastenohjaajilta. Kerho on maksuton.

Päiväkerhojen kausisuunitelmassa huomioidaan mm. vuodenajat ja kirkkovuoden juhlat.

Suunnitellut päiväkerhot tulevalle kaudelle ovat alueilla Kaavi, Säyneinen, Nilsiä ja Tuusniemi.

Päiväkerhotiedustelut  ja ilmoittautuminen  8.–26.4.2024 puhelimitse alueensa lastenohjaajalle:

• Kaavi, Säyneinen: Mervi Rajahalme p. 040 4888 622
  • Nilsiä: Arja Korkalainen p. 040 4888 681 ja Sari Huttunen p. 040 4888 610
  • Tuusniemi: Sirpa-Liisa Pelkonen p. 040 4888 632

Järvi-Kuopion ryhmänohjaajakoulutus

Ryhmänohjaajakoulutus Rytkyn leirikeskuksessa pe–su 6.–8.9. Koulutus on tarkoitettu rippikoulun käynneille nuorille, jotka aikovat ryhtyä kerhonohjaajiksi tai rippikoulujen isoseksi. Tämä leiri koskee sekä ensimmäisen että toisen vuoden isosia. Molemmilla yhteisiä ja omia ohjelmia leirin aikana. Koulutus on ilmainen ja Rytkylle menemme yhteiskyydillä.

Seurakuntamme isoskoulutukset muuttuvat leirimuotoiseksi syksyllä 2024.

Ilmoittautuminen ryhmänohjaajakoulutukseen verkossa 17.6.–30.8.

Parvi lintuja taivaalla.

Toimistosihteeri