1. - 6. LUOKKALAISTEN KERHOT

Kerhot ovat tarkoitettu 1.-6. luokkalaisille. Kerhoissa ohjaajina toimivat nuoret koulutetut kerhonohjaajat.

Tarkat kerhot paikkoineen ja ajankohtineen tarkentuvat syksyn alussa. Tiedot päivitetään verkkosivulle 25.8.2024 mennessä.

Syksyn 2024 kerhokausi alkaa viikolla 38 ja päättyy viikolla 50. Kerhot ON PERUTTU viikoilla 42 ja 48.

KERHOPÄIVINÄ JA –ILTOINA KAIKKI KERHOIHIN LIITTYVÄT YHTEYDENOTOT TULEE TEHDÄ KERHOPUHELIMEEN P. 0404848343.

Kerhotoiminta on maksutonta. Etusijalla kerhopaikkoja jaettaessa ovat Kallaveden seurakunnan jäsenet.

Kerhojen osallistujamääriä rajataan käytettävissä olevan tilan mukaan. Kokkikerhoissa on paikkoja 12 kerholaiselle / ryhmä, liikunta-aiheisissa kerhoissa 20 kerholaiselle / ryhmä.

Lapsi voi saada kerhopaikan yhdestä valitsemastaan kokkikerhosta.

Toimintaan ei voi osallistua kipeänä.

ILMOITTAUTUMINEN

Kerhoihin pitää ilmoittautua etukäteen.

Jynkänvuoren kerhohuone (Isännäntie 22)

Maanantai-kerho 1.-3. luokkalaisille max. 15 hlö/kerho ILMOITTAUTUMINEN

Maanantaisin klo 12.30-15.30 (kerhon syyskausi 19.8.-9.12.2024, Ei koulun loma-aikoina!)

KERHOJEN ESITTELYT:

Maanantai-kerho
Maanantai-kerho on kerhotoimintaa, jonne voi tulla ja lähteä vapaasti toiminta-aikana. Kerhossa on mahdollisuus muun muassa välipalan syömiseen, vapaaseen leikkiin, pelailuun, läksyjen tekoon tai ihan vaan olemiseen. Kerhoa ohjaavat seurakunnan työntekijät.

Nuorisotyönohjaaja
Kallaveden seurakunta