Isoskoulutus

Kallaveden seurakunnassa Isoskoulutusta järjestetään kolmessa ryhmässä: Petosen seurakuntatalolla ja Karttulan ja Maaningan seurakuntakodeilla.

Isoskoulutus kestää syys- ja kevätkauden, jonka jälkeen koulutetuilla on mahdollisuus hakea isoseksi ensi kesän rippikoululeireille.

Isoskoulutukseen kuuluu koulutusmaanantait, lauantain koulutuspäivä, isoskoulutusleirit sekä nuorten ja seurakunnan toimintaan osallistumista.

Syyskausi 2024

1. vuoden isoskoulutus:

Ryhmänohjaajapäivä Petosen srk-talolla la 31.8. klo 10-14.

Koulutusmaanantait Petosen srk-talolla klo 17-18.30 (välipala klo 16.30 alkaen)

23.9., 21.10. ja 18.11.

Koulutukseen kuuluu syksyllä kaksi koulutusleiriä. Leirien ajankohta ja ilmoittautumisohjeet ilmoitetaan myöhemmin.

Lisäksi  koulutukseen kuuluu osallistuumista nuorten toimintaan ja muuhun seurakunnan toimintaan.

Vanhempien isosten syyskausi:

Koulutusmaanantait Petosen srk-talolla klo 17-18.30 (välipala klo 16.30 alkaen)

9.9. ja 4.11.

Vanhemmat isoset ovat osana koulutustaan (!) suunnittelemassa ja toteuttamassa uusien isosten maanantaikoulutuksia (vuorolistan mukaisesti). Huom! Maanantaikoulutukset suunnitellaan edellisen torstain nuortenillan yhteydessä klo 16.30 Kallaveden kirkolla.

Vanhemmat isoset voivat ilmoittautua kouluttamaan uusia isosia isoskoulutusleireille. Lisäksi koulutukseen kuuuluu osallistumista nuorten toimintaan ja muuhun seurakunnan toimintaan.

Vanhemmille isosille on oma  koulutusleiri syksyllä Ilmoittautumisohjeita lähempänä.

Ryhmätilassa lattialla istumapaikat (pehmusteet)  ja muistiinpanovalineet
Kuva Marja-Liisa Pakkala

Nuorisotyönohjaaja
Kallaveden seurakunta
Kissakuusentie 14
72100 Karttula

Karttulan alue

Varhaisnuorisotyö, koulutyö, nuorisotyö ja rippikoulutyö.

Seurakuntapastori
Kallaveden seurakunta