Kouluikäisten leirit ja retket

Perinteisesti luontoon ja leirikeskuksiin, että erilaisiin elämyskohteisiin.

PERHEIDEN JA KOULUIKÄISTEN RETKI SÄRKÄNNIEMEEN TORSTAINA 6.6.2024

Nyt rannekkeen hinnalla huvittelemaan Särkänniemeen.

Seurakuntayhtymä tarjoaa kyydin ja päivällisen! Kiitos Lapsi- ja nuorisotyön rahaston.

Retkelle voivat lähteä mukaan:

• yli 10-vuotiaat (jotka pärjäävät yksin huvipuistossa) ilman huoltajaa
  • alle 10-vuotiaat koululaiset huoltajan tai läheisen aikuisen kanssa
    • (alle kouluikäinen lapsi voi lähteä huoltajan ja kouluikäisen mukaan, ei tarvitse jäädä yksin kotiin)

Retken ohjelma:

7.00 Lähtö Nilsiän seurakuntakodilta

8.00 Lähtö Kaupungintalon takaa Maljalahdenkadulta

12.00 Saapuminen Särkänniemeen

16.00 Siirtyminen päivälliselle Ravintola Plevnaan

n. klo 21 Paluu Kuopion

n. klo 22 Paluu Nilsiään

Retken hinta on rannekkeiden mukaan:

Särkänniemi- ranneke 42€

Särkänniemi-ranneke sisältää huvipuiston sisäänpääsyn, huvilaitteet (turvallisuusrajat huomioiden), Koiramäen eläinpuiston, Akvaarion ja Näsinneulan näkötornin yhden ennalta valitun päivän ajan

Huvilaiteranneke 35€

Sisältää pääsyn huvipuistoon ja kaikkiin avoinna oleviin huvilaitteisiin pituusrajat huomioiden.

Kohderanneke 21€

Sisältää sisäänpääsyn Koiramäen eläinpuistoon, Akvaarioon, Näsinneulan näkötorniin ja huvipuistoon. Kohderanneke ei sisällä huvilaitteita.

Laskut lähetetään retken jälkeen ilmoittautumisessa määritellylle maksajalle sähköpostiin.

Retki on päihteetön.

Ilmoittautuminen tästä viimeistään 29.5.2024.

Jos ilmoittautuneita on enemmän kuin busseissa on paikkoja niin lähtijät arvotaan. Alle 30-vuotiaat Kuopion seurakuntien jäsenet ovat etusijalla pääsemään mukaan retkelle.

Lisätietoja: Jarkko VoutilainenLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Hanna KärsämäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntien leirit ja retket ovat erittäin suosittuja. Alla on listattu seurakuntien leiri- ja retkitoimintaa. Jos et löydä oman alueesi toimintaa tai lista on tyhjä, käy tutustumassa vielä seurakuntien omiin sivuihin.

Mukavaa yhdessäoloa ja tekemistä tarjoavia leirejä järjestetään erilaisille kokoonpanoille – on kouluikäisten leirejä, perheleirejä, isä-poikaleirejä ja niin edelleen. Leirit tarjoavat aktiivista toimintaa kesään, talvi- ja syyslomille tai viikonloppuihin.

Retkiä tehdään sekä perinteisesti luontoon ja leirikeskuksiin, että erilaisiin elämyskohteisiin kuten kylpylöihin tai huvipuistoihin. Leirit ovat maksullisia.

lapsia leikkimässä hulahulavanteella.