Ilmoittautumiset Puijon seurakunnan kerhoihin, retkille, leireille, ryhmiin ja tapahtumiin

Meneillään olevat ilmoittautumiset löytyvät tältä sivulta.

Liput Pesäpallo-otteluun 19.6.2024

Lippuvaraukset täyttämällä lomake viimeistään 9.6.

Pesäpallo-otteluun kutsutaan alkuvuodesta 2024 Puijon seurakuntaan muuttaneita perheineen. Kutsussa on lähetetty tarkemmat tiedot. Lippuja on rajoitetusti.

Lasten oma kerho syksyllä 2024

Ilmoittautuminen viimeistään 16.6.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Kerho on tarkoitettu 3-6-vuotiaille ja se on maksuton. Mikäli ilmoittautuneita tulee riittävästi, kerho kokoontuu perjantaisin 30.8. - 29.11. klo 9-11.30 Puijon kirkolla, Päiväkerhotiloissa, Taivaanpankontie 3. Ohjaajana on lastenohjaaja Tuula Pitkänen.

Ystävätoimijoiden koulutusilta 2024

Kallaveden ja Puijon seurakuntien yhteinen ystävätoimijoiden koulutus Kallaveden kirkolla, Rauhalahdentie 21, torstaina 3.10. klo 17-19.

Ilmoittautumiset viimeistään 13.9. sähköisellä ilmoittautumislomakkeella tai puhelimitse diakoniatyöntekijöille: Riitta Reima p. 040-4848 370 tai Riikka Tiainen p. 040-4848 438.

Ilmoittautuminen viimeistään 13.9.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kouluikäisten poikien ja tyttöjen kerhot

Kerhovaihtoehdot ja ilmoittautuminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Leiri- ja retki-ilmoittautuminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Haluatko tietää nopeasti, helposti ja hyvissä ajoin mitä seurakunnassa tapahtuu? Tilaa sähköpostiisi Puijon seurakunnan tapahtumatiedote.

Tiedote lähetetään kerran kuukaudessa 20. päivän tienoilla noin viikkoa ennen Kirkko ja Koti -lehden ilmestymistä. Ilmoita sähköpostiosoitteesi lähettämällä viesti puijo@evl.fi

Puijon kirkkopihalla ihmisiä

Toimistosihteeri