Luomakunnan sunnuntain Hiljaisuuden polku

su 18.8. klo 14.30
Luontopolku metsässä, polun molemmin puolin isot puurivistöt.

Syvänniemen kirkko

"Kaipaatko hiljaisuutta, pysäytymistä, lepoa ja Pyhän kohtaamista luonnossa?

Vietämme Syvänniemellä Luomakunnan sunnuntaita useiden tapahtumien ketjuna:
- klo 12 Pyöräillen messuun Karttulan seurakuntakodin edestä
- klo 13 Liikkuen messuun, Syvänniemen kirkko
- Noin klo 14.15 pystykahvit Syvänniemen kirkon edustalla
- Noin klo 14.30 - 17 Hiljaisuuden polku, Keihäskosken luontopolku

Hiljaisuuden polku on ohjattu pyhiinvaellus aistien kokien sekä luontoa ihmetellen rukouksen ja lyhyiden meditatiivisten harjoitteiden tukemana. "Miniretriitti" kestää n. 2? tuntia. Huomaa tarpeenmukainen varustus.

Tule mukaan Hiljaiseen pyhiinvaellukseen, joka toteutetaan Keihäskosken luontopolun maisemissa. Reitin pituus on noin 3 km ja laavunuotiolla on mahdollisuus omien eväisen nauttimiseen.

Lisätietoja: Pyöräillen messuun: Leena Kumpusalo puh. 050 031 0698, Liikkuen messuun jumalanpalvelus: Rauni Tarvonen puh. 040 484 8359 Hiljaisuuden polku: Elli-Maija Laaksamo puh. 040 505 5936 ja Markku Liinamaa puh. 044 505 7789

Tule mukaan Luomakunnan sunnuntain tapahtumiin ; pyöräillen, autoillen, kävellen jne.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä