Soppakirkon suunnittelupalaveri

ke 21.8. klo 16.00

Neulamäen kirkon kokoustila

Tule mukaan yhdessä suunnittelemaan ja toteuttamaan diakonian viranpäivän messua, jota vietetään sunnuntaina 1.9.2024 Neulamäen kirkolla.
Kuka tahansa messun suunnittelusta ja toteuttamisesta kiinnostunut on tervetullut mukaan suunnittelupalaveriin! Mukana Alavan diakoniatyöntekijät.

.

Diakoni, lähiesihenkilö
Keihäskatu 5 B
70620 Kuopio

Vastuualueet Niirala ja Haapaniemi. Tavoitat diakoniatyöntekijät ajanvarausnumerosta p. 040 4848 298, tiistaista-torstaihin klo 12-13 välisenä aikana. Muina aikoina voit laittaa sähköpostia osoitteeseen diakonia.alava@evl.fi, sähköposteihin vastataan ajanvarausaikana.

Diakoni, yhteisvastuukeräyspäällikkö
Lehtoniementie 107
70840 Kuopio

Vastuualueet Lehtoniemi, Särkiniemi ja Särkilahti. Tavoitat diakoniatyöntekijät ajanvarausnumerosta p. 040 4848 298, tiistaista-torstaihin klo 12-13 välisenä aikana. Muina aikoina voit laittaa sähköpostia osoitteeseen diakonia.alava@evl.fi, sähköposteihin vastataan ajanvarausaikana.